חברי מועצת העיר ב"ש בריאיון: "לא רוצים להגיע לוועדה קרואה"

    אסתי פלד No Comments on חברי מועצת העיר ב"ש בריאיון: "לא רוצים להגיע לוועדה קרואה"

    חברי מועצת עיריית ב"ש מהליכוד ודגל התורה בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספרים על המשבר הארוך והתמשך מול רה"ע עליזה בלוך, ותקפו את הפרת הסיכומים וההתחייבויות ברגל גסה. לטענתם, עוד 2 חברי מועצה צפויים לערוק, בנוסף מספרים "גם בש"ס יש רחש בחש"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר בעיריית ב"ש: שלמה ברלינט נציג 'דגל' ומשה שטרית נציג 'הליכוד' התראיינו יחד הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והסבירו את המשבר המתמשך והארוך מול ראש העיר בלוך שלטענתם הפרה את כל ההתחייבויות והסיכומים מול הסיעות.

    ברילנט הבהיר כי הבעייה היא לא רק על הכיתות: "יש לנו משבר ארוך עם עליזה בלוך, לאו דווקא על כיתות הלימוד. היא לא מכבדת את ההסכמים שלנו איתה. הבעיה היא לא על נושא הכיתות ספציפי, זה רק היה טריגר".

    שטרית קרא לבלוך להתעשת: "ב"ש היא עיר מורכבת עם הרבה דפוסים. צריכים להסתדר, השאלה היא לא הטעויות שבלוך עשתה עד כה. העיר צריכה הרבה עזרה, והשאלה לאן הולכים. מקווה שהיא תתעשת, כרגע היא בפאניקה. לא רוצים להגיע לוועדה קרואה".

    גולדברג הוסיף: "המועצה מורכבת מכלל גווני וסוגי הציבורים בישראל. בתקופה האחרונה של אישור התקציב עלו טענות, ובלוך לא הקשיבה. בסוף איכשהו העברנו, אבל להתכחש ולעשות 'הפרד ומשול' זה לא נכון. לא נלך לוועדה קרואה, ננהל את העירייה בצורה מושכלת".

    ברילנט חשף כי עוד 2 חסרי מועצה צפויים לעבור לאופוזיציה: "יש 11 ודאיים ועוד 2 שיצטרפו בהמשך. אנחנו רוצים התנהלות תקינה, והתחושה היא שאנחנו צריכים להגיד אמן על דבר של בלוך. זה דיקטטורה".

    שטרית סיפר כי "ש"ס לא עדכנו אותי, אבל אני יודע שיש שם רחש בחש. אנחנו לא אנשים משועממים, סה"כ רוצים שבלוך תיקח גם אותנו בחשבון, זה נקרא דמוקרטיה"חברי .



    0 תגובות